Montrebei – Terra d’experiències

Hola,

Aquest cap de setmana hem estat  amb  la secció juvenil del 4000 peus a Montrebei.

Travessant el congost

Travessant el congost

Sortint ben d’hora de Collbató hem arribat a l’alberg de Àger per a deixar les coses per a  tot seguit acostar-nos al pàrquing de La Pertusa per començar tot un dia d’activitat. Hem anat a fer la ferrada Urquiza-Olmo, magnífic recorregut molt ben equipat per Joaquin Olmo i  Juan  Urquiza que recorre el barranc de la Pardina.  La pluja intermitent no ens va poder aturar. Varem anant superant els diferents ressalts fins a arribar a l’últim d’ells on varem deixar  piada  en la típica llibreta a la que ens tenen acostumats aquests equipadors. Per a baixar de la via varem optar per a fer els tres divertits ràpels per així practicar aquesta tècnica. Arribant a les cinc de la tarda a La Pertusa ,  varem donar per finalitzada l’activitat  per tot seguit anar a descansar, sopar i a dormir que l’endemà també prometia ser interessant.

El diumenge començarem amb unes escalades al castell de Sant Llorenç, vies de IV, V … fins a 6b, van amenitzar aquest matí de tardor sense gens de fred. Després baixarem fins al GR-1 a Mas Carlets per així enfilar cap el congost, visitant la cova de la Colomera i arribant a la Masieta a les cinc de la tarda on ens esperaven els pares amb els cotxes.

Moltes felicitats a tots els nois i noies del grup (que encara no té nom!!!!!) pel seu ànim i motivació. Merci sobretot als pares pel seu suport en la logística de l’activitat.

Fins la propera…

Podeu veure més fotos del dissabte o del diumenge.

Equip La Sargantana

~ per La Sargantana a 18 Novembre 2009.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

 
A %d bloguers els agrada això: